gamzeyalcin Bende çıkartıyorum 20lil diş hatta patladı ağrısı çok kötü ilaç da içemiyorum cektiremiyorum da 😏
gamzeyalcin burcuacrr çıkarken kemiğine sürtüyorsa ondan ağrıyordur ağrısı nasıl geçer bir fikrim yok canım
Seher_bekar07 Ben de aynı sorunla savaşıyorum 4.gundur hamileyim diyede ilaç kullanmak istemiyorum dişimi sık sık fircaliyorum çok rahatlıyor bugün çok ta agirmıyordu galiba yavaş yavaş iyilesiyor
burcuacrr Seher_bekar07 benim fırçalayınca daha beter oldu. Sanırım antibiyotikten başka çarem yok. Diste değil kemik damak ağrıyor anlayamadım ki yayıldı ağrı 20lik kaynaklı ama eminim