gunannesiii Merhaba 28.haftamdayım idrar yolu enfeksiyonum var ve bebeğin hareketlerini kasıklarımın da aşağısında yabi böyle afedersiniz sanki cinsel organımdaymış hissediyorum hep 🙄 bu normal mi böyle benzer yaşayan var mı ?
Serpiloral gunannesiii bende de var geçmiyor enfeksiyon hep kasıklarda hissediyorum göbekte nadir hissediyorum bide hep sol tarafımda toplanıyor seninde öylemi
Mervesmsek22 gunannesiii ay canım daha 2 saat önce aynı şikayete postu ben açtım bir an kendi postumu okuyorum zannettim
gunannesiii Serpiloral sağ sol değişiyor ama hep aşağıda hareketi. Enfeksiyon için size ne verdi doktorunuz?
gunannesiii Mervesmsek22 ben de antibiyotik kullanıyorum onun dışında toz şase verdi onu da kullandım 1 kez ama doktora gittiğimde hareketler bu kadar aşağılarda değildi. Bebekte bir problem yok demişti şimdi çok aşağıda olunca ben de korktum
Mervesmsek22 gunannesiii bende 2 tane antibiyotik ilaç bir tanede fitil kullanıyorum ama bence enfeksiyon ve ilaçla ilgili olduğunu düşünüyorum çünkü ben onlara başlayınca başladı bu şikayetler
gunannesiii Mervesmsek22 enfeksiyon ile ilgili olabilir erken doğuma sebep oluyormuş sanırım öyle şeyler okumuştum inşallah enfeksiyonumuz hemen geçer. Doktorum bana istirahat etmemi söyledi siz de öyle yapın el ve ayaklarınızı sıcak tutun ve yatın bol bol
Mervesmsek22 gunannesiii aynen bende öyle yapıyorum zaten biraz oturmaya kalksam ağrım çoğalıyor birde bol su iç dedi doktorum