Gulsurmeli Mrvgk38 Net bir bilgim yok forumdaki annelerden gördüğüm kadarıyla fasulye gibiyse kız diyolardı yanlış hatıtlamıyorsam 😁😁
Bebisiannesi Deletedmom623737 bizim kesemiz fasülye gibi ama doktor kız tahmininde bulundu 😂 ya da %50 şansına salladı😂
umayben Bu doğru mu ya ay ne çok değişik teoriler var 😂 benim kese top gibi yuvarlak kız mı geliyor o zamann