Ehe İnan düşünmekten kafayı usutecem ya yardım lütfen diyet yapıyorum 2 saat tokluk ölçülüyorum 130 larda geliyor yüksekmi acaba kontorole gidince insülin verirmi acaba dr
Hanife_ Ehe bnce bu değerle vermez diyete devam der çok yüksek değil sanki bn hep 1. saat tokluk ölçüyorum sadece 2. saati mı olcuyorsunuz
_su Benimde 185 cıktı ama ölçüyorum 100 125 85 felan cıkıyor dikkat ediyorum ama dün canım tatlı istedi yedim ve fazla kaçırdım gözlerimi acamadım üstümde bi agırlık oluştu bende randevu aldım gidicem inşallah sizin yüklemede kaç cıkmıştı
Ehe Hanife_ evet 2 saat sonra olculuyordum şimdi 1 ve 2 saat ölçüyorum inşallah vermez ya bebeklerimizde sağlıklı olur
Hanife_ Ehe çok iyi bence zaten 140 ın altında olmalı dikkat ederseniz insuline ihtiyacınız olmaz ben insülin+diyete rağmen 1. saat tokluklarda 160-170 leri görüyorum haftada 2_3 kere de 200 oluyor