Nealakasivarrr maddi olanaklar elimizi kolumuzu bagliyor ancak saglik ihmal gelmiyor. Ailede bilinen kalitsal bir hastalik varsa mutlaka gitmeniz gerekiyor. Ya da sizde var olan bir durum varsa.. mesela ben tek bobrekliymisim. 27 yasimda ogrendim. Cok sukur sagligim yerinde ama detayli da bebegimin de bir bobreginin olmadigi goruldu. Eger ben bunu yaptirmasaydim bilemezdim ve erken mudahale sansini kacirirdim. Ayrica normal duzey ultrason da bebegin organlarini goremezsiniz. Sorun Yarim dudak olmasi olmamasi degil. Omurilik yapisina varana kadar bakiliyor ve bana iki kez yaptilar. Ben calismiyorum esim calisiyor sadece ve maasi oldukca dusuk buna ragmen yaptirmak zorunda kaldik. Yurt disindayim ve burda detayli ultrason icin 300 dolara yakin para odedik. Her defasinda… gerekirse ileri duzey (4D bebegin yuzunu goreceginiz) ultrasona girmeyin ama detayli ultrasona mutlaka girin… fetal dna testi de yaptirmistim 550$ di oda 🤦♀️