Nazlimom ben aldım canım çok güzel gayet de sallanıyor bence tabi bebeği yatırımda nasıl olur bilemem ama alcaksan bile bence dolap sayfasından al trendyolda aşırı pahalı ben 180 TL’ye aldım zaten üst kısmı çıkıp yıkanabiliyor tabiki senin kararın maddi durumunuza göre