Semrasular aysnrsvs bu sene erkek senesi sanırım benim içime erkek doğuyor ama sağlıklı olsun tek temennimiz şuanda o 🥰
aysnrsvs Semrasular bir kızım var kız da erkek de rabbim verdiyse başımız gözümüz üstüne dedik hayırlısıyla sağlıkla zamanında gelsin yeter ki☺️ bende çok erkek görüyorum hakkımız da hayırlısı artık 😍
yeniklasor 14+6 da erkek 18+6 da kızımin olucagini öğrendim 😄 bence erken öğrenmek iyi değil yanlış olabiliyo detaylı ultrasona kadar çok bel bağlamayın derim 🙈