Busra5734 Selam sevgili anne adayları cok şükür tam 39. Haftamda doğum yaptım sizlere bahsetmek istiyorum zor oldu ama cok sukur kızıma kavustum benim hamileligimin basindan beri doktorlar hep rahimimin dar oldugunu soylemislerdi fakat bebegin kafasi asagida olunca normal doguma zorlandi ve bebegimin suyu bitmisti o yuzden hemen doguma karar verildi 17 aralikta aksam saat 7 de hastaneye yatısım yapıldı 1 cm açılma var tabi bende balon takıldı hastanede yattim o gece 18 aralikta sabah saat 6 da odaya geldiler beni aldilar dogum odasina balonu çıkardılar ve doktor dedi acilma 2 cm olmus nolmalde balon 4 cm açılma yapıyormuş ama bende 1 cm yapti 1 cmde benim acilmam vardi 2 cm oldu rahim dar oldugu icin fayda etmedi açıkçası balonu takma sureci cok zor gecti gozlerimden yas geldi resmen sonra 2 cm aciklikla bana suni sanci verdiler inanamazsiniz ama 5 tup suni sanci verildi 1 gram bile sancim olmadi sabah altidan aksam 5 e kadar surdu ama doktorlar bile inanamadi nst ye bağladılar hic bir sekilde sancida çıkmıyor vucudumda bile sanci yok tabi saat oglen 4de doktir geldi bebegin suyunu patlatti kasilma sanci olsun diye ama ne fayda yine olmadi hic sanci tabi benim psikolojim o an cok bozuldu hungur hungur agladim resmen cunku sabah 6dan aksam 5e kadar hic bir sanci yok ve acilma 2cm hala normal dogum icin bekliyoruz artik doktora dedim riske girmeyelim daha fazla sezeryanla alin bebegimi lutfen dedim sonra doktor dedi biraz daha bekleyelim daha sonradan doktor suni sanci icin verilen serumu vucudumun tepki vermedigini soyledi aksam saat oldu 17:50 doktor dedi sezeryana alıyoruz sizi sonra beni aldilar sezeryan icin ameliyat odasina belimden igneler yapildi 2 dk icinde bel altimi hissetmedim hicbir sekilde direk uyustu saat aksam 18 :00 da doguma baslandi 18:08 de kızımı kucagima verdiler cok şükür kızıma kavustum dogum hikayem zor oldu ama sonu guzel evladını insan kucagina alinca hersey unutuluyor ben cok stres yaptim uzun sürdüğü icin cok fazla korktum acikcasi bisey olucak diye 1 hafta hastanede kaldim dogumdan sonra ates cikti 42 dereceye hemen mudahale ettiler bebegi aldilar yanimdan bebek mudahale odasina hemen bana kovit testi yapildi negatif cikti cok sukur bisey cikmadi dikislerim iltihap kapti pansuman yapilmadigi icin cok zorlu bi surecten gectim gercekten ama ne olursa olsun sonu guzel simdi 15 gunluk olduk cok sukur Rabbim herkeze nasip etsin bütün hamileleride bir avazda kurtarsin insallah hoscakal happy mom ailesi 🖐 -
Mrv1007 Busra5734 gözünüz aydın, umarım sağlıklı, huzur dolu ömrünüz olur bebişinizle🥰 hangi ilde hangi hastanede doğum yaptınız merak ediyorum, açılma ve sancı olmamasına rağmen doktorun normal dogumda bu kadar ısrar etmesi şaşırttı beni
funnymummy Busra5734 çok geçmiş olsun şükür sağ Salim almışsınız yavrunuzu kucağınıza ne normal doğum ısrarıymış ya şükür sonunda ikna olmuşlar dedim okurken
Busra5734 Mrv1007 amin insallah cok tesekkur ederiz ben macaristanda yaşıyorum ve burda sezeryan doguma cok karşılar kendi isteğinle hic bir sekilde dogum yapamıyorsun keske benim istegime gore olsaydi direk sezeryan isterdim fakat burda oyle degil direk normal doguma zorluyorlar anca bebegin kafasi yukarda olunca sezeryan oluyor
Busra5734 funnymummy ayy sormayinn gercektenn cok kotu oldumm cok agladimm artik psikolojim cok bozulmustu cok sukur kavustum ya ona dua ediyorum
ozge07070 Busra5734 gözünüz aydın canım Allah analı babalı büyütsün ömrü bahtı güzel olsun prensssin♥️🥰
Aynur47 Busra5734 keşke bukadar zor bi doğumu anlatmasaydnz bizde etkileniyoruz pekte kolay geçmemiş 😣
Busra5734 Aynur47 etkilenmeyin yurtdisi boyle acikcasi keske turkiyede olsaydim bu kadar zor gecmezdi eminim cunku turkiyede doktorlar bile profesör yani burda acikcasi secme hakkim bile olmadi dogumumu o yuzden cok zor gecti ama basindan beri belliydi sezeryan olucagi zorladilar o yuzden zor gecti
funnymummy Busra5734 düşünmemeye çalışın inşallah şifa bulursunuz bir an evvel 🤲yavrunuzla sağlıklı günler 😇