benim 3. cü gebeliğim 2. gebelik doğum sonrası olmuştu bendede ama sonradan kendiliğinden geçti bu seferde daha doğmadan çıktı illet 😂 Allahtan acısı yok sadece yıkayınca elime geliyor rahatsız ediyor dokununca biraz acıyor doğumdan sonrada devam edermi bilmiom ama inşallah geçer hepimize geçmiş olsun diyelim nediyim 🤷🏻♀️☺️