miranbeyinmothersi Buse67- benim yarın 32+1 özelde kontrolüm 33+4 devlet kontrolüm var acaba doğuö şeklim ve nts olurmı aşırı heyecanlıyım
Sevgi0147 Buse67- canım doğum yaptım ben şimdi ikinciye hamileyim normal doğum için gittim sancıyla bebek olmayınca sezeryan oldum
miranbeyinmothersi Buse67- kuzum ben en baştan beri hem devlet hem özele gidiyorum çünkü bir doktora bağlı kalmamak için , bide 16-24 arası riskliydim o yüzden hem eğitim araştırma görsün hem özel görsün diyordum gidip gitmemek sana kalmış canım