Arzu-Anne Merhaba annişler göğüs ucu kremi ne kullanıyorsunuz birde nezaman başladınız kullanmaya ben 33. haftadayım hindistan cevizi yağı kullanıyorum yeterli olur mu fikirlerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🌸
Deletedmom623737 Arzu-Anne Bende 32 haftadayım önden bir şey kullanmak mi gerekiyormuş yeni ögrendim bunu 😊😊
Sedanurcini0101 Arzu-Anne krem felan hiç ise yaramıyor doğum yapar yapmaz ayva çekirdeği jeli ve orijinal vazelin sürün her emzirme sonrası sürün 1 hafta boyunca daha sonra ne çatlak kaliyor ne kanama oluyor öyle rahat emziriyorsunuz ki hemde doğal
Arzu-Anne Deletedmom623737 tabii göğüs uçlarını hazırlaman gerekiyor kuruyup çatlıyor yoksa organik hindistan cevizi yağı aldım onu kullanıyorum şimdilik ama
bsra1595 Arzu-Anne lansinoh lanolın mor kutuda bı krem silmeden emzırebılıyosun benım ılk bebegımde gogus yarasından cok cekmıstım bısuru sey kullandım bı o ıyı gelmıstı ötekı surupte sonra yıkananlar ıyıce tahrıs edıyo sil yıka sil yaka derken bu bıtkısel oldugu ıcın suruyodum ben gogusumu bıraz acık bırakıyodum kopma dercesıne gelmıstı yaradan :(
Teusa Sanırım mustelaydi küçük 10 ml lik bı krem aldım ben dursun diye. Onun dışında gümüş kapağa başladım son haftalarımda takıyorum
Deletedmom623737 Arzu-Anne Bende çatlak için hakiki zeytin yagı almıştım onu kullansam, olur mu acaba
Arzu-Anne Deletedmom623737 bugün e bebekte bi bayanla tanıştım zeytinyağı doğum öncesi kullanmamı söyledi oda işe yarıyormuş ama doğum sonrası bilemiyorum 🤷♀️
Feyzanurdd Arzu-Anne ben şuan 6,5 aylık hamileyim ara ara lansinoh meme ucu kremi sürüyorum birde çok tavsiye edildiği için gümüş kapak aldım.
Aysee_35 Arzu-Anne ben lansinoh krem aldım ama daha başlamadım sürmeye doğuma bir haftaya kala başlarım
Arzu-Anne Mustela ve incia göğüs ucu kremi 👍baya bi araştırdım emzirmeden önce silmeye gerek yokmuş lansinoh içeriği pek temiz değil kullananlar silmeden emzirmeyin derim ben mustela almaya karar verdim