Kızlar 26+2 yim 5 gün önce suyum geldi 2 gün sonra durdu bugün yine geliyor ama sürekli yatıyorum hastanede.bu haftalarda suyu gelenler ve doğum yapanlar oldumu? Yada nasıl bir süreç izleniyor? Enfeksiyon riski için iğne oluyorum progestan fitil kullanıyorum ve sürekli nst ye giriyorum.lütfen yardım edin benim gibi durumda olanlar???!!!