Arkadaşlar hayırlı akşamlar sgk indirimli tüp bebek deneyenler ne kadar ücret ödediniz. Ilk tüp bebek denemesinde muayene ilaçlar dahil tüm fiyat üzerinden biz sadece %30 unu mu ödeyeceğiz ? Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olursanız memnun olurum.