Xxesra Merhaba iyi günler sizlere sorum; ben gebeliğimin daha çok başındayım ama bugün çok fazla bel ağrım var bu normalmi yoksa başka bir durumun belirtisimi
dilara0605 Xxesra ben bazen geceleri bel ağrısından uyanıyorum ne yazıkki normalmiş bende çok korkmuştum