Benim ilk gebeliğimde olmustu fazla süt salgılanınca oluyor bazı kisilerde doktorada gorunmustum onemli degil olabilir dediler sadece goguslerini sikistirmamaya ve gogus ucunu sikipda sut varmi diye bakma hic bir sekilde kendi haline birak onemli birsey degil… benim cok sutum vardi masallah senin de buyuk ihtimalle sutunun fazlaligindan olabilir