Deniz93 Merhaba 🥰 17 haftalık hamıleyim 2 gündür ara ara sağ tarafıma bi ağrı giriyor ağrı gibi de değil zonklama tarzında. Herxaman değil ara ara. Doktoruma mesaj atsam mı yoksa bu normal bir şey mi? İlk gebeliğim endişe ettim biraz
senaozkaymak Deniz93 mrb gönderiyi paylaşalı baya olmuş ama şuan ben 17 haftadayım ve zonklamaları bende yaşıyorum, doktor bunun için ne söyledi acaba size doktora sormadan buraya yazınca gönderinizi gördüm size sorayım dedim 🥰
Deniz93 senaozkaymak merhaba 🌺 sureklı giren çıkmayan bir ağrı değilse sorun yok dedi. Bebek büyüdüğü için ara ara kasık ağrısı olurmuş 🥰 25. Haftalarda da şey oluyor bebeğin tekmelerini rahimde hıssedıyorsun bebek çıkacak gibi tekme atıyor 😂 korkup yine sormuştum doktor sorun yok pozisyonunu değiştir dedi bu da aklınızda olsun
senaozkaymak Deniz93 sevindim çok teşekkür ederim 🥰 o haftalarda hemen gelsin görelim hayırlısıyla bizde inşallah 😍