feyza2305- Kızlar ev taşıdım. Mutfak dolaplarını düzenlerken biraz yükseğe uzandım. Şuan karnımın üst kısmı ağrıyor. 27 haftalığım. Bişey olur mu sizce 😕
hamisanne_63 feyza2305- hecen hafta bütün camları tek basıma kendimi gere gere sildim 2 gün önce de perdeleri yıkayıp astım 35 haftalığım bir sıkıntı yok şükür 🥲
Wonderful_mom feyza2305- ya bi kereden bisey olmaz insallah ama uzanmamaya dikkat edin iyi degilmis annem hep uyarir beni .
aysenurtc feyza2305- zararı yok ama şöyle göbek önde gidip annenin ağırlık merkezini bozduğu için vücut dengesini de bozar o yüzden riskli işlere kalkışmaya hiç gerek yok 🤷🏻♀️
feyza2305- Wonderful_mom aynen hep uyarıyorlar. Bebek emzikten düşer diyorlar korkuyorum ne demekse o😢
ozgul__ feyza2305- olmaz kuzuşum ama sen yine tedbirli ol yorma kendini kendini kasmayacak şekilde uzan sen tedbirini al takdir Allahtan
ozgul__ Askiletotomsu hani bebiş tutunma evresinde oluyor birde düşük riskinin en çok olduğu sönem ilk 3 ay uzanırsan tutunmaz düşer diye öyle diyorlar eskiler 🤷♀️
Deletedmom62627 feyza2305- uzanmamaya özen göster. Plasentanın rahimden ayrılma ihtimali var halk dilinde bebek emzikten düşer derler göbekten düşer diyenlerde var yöre yöre değişiyor ama sonuç olarak kötü
eslemsi Valla uzaniyorum terege biseycik olmaz allahin izniyle kizimdada uzanirdim ederdim en ufak sancim dusuk tehlikem olmadan dogurdum simdide 11 haftanin içindeyim gene ayni
feyza2305- ozgul__ aynen canım benim. Elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. İnşallah bişey olmaz. Karnımın üstü ağrıyınca korktum bi an