aysemnur06 Unlukacar bi sıkıntınız var mıydı 35 te ben 34+4 teyim rahmin kısalmış dedi doktor korkuyorum şimdi erken doğum olursa diye
Musabnannesi Liyuzamom gece den sızıntı şeklinde suyum gelmişti sabah da yine gelince hastaneye gittim
Unlukacar aysemnur06 hiç sorun olmadı canım çok şükür küvezde de kalmadık 2795 gr doğdu bizim erken doğum riskimiz yoktu ama suyum geldi bi anda
aysemnur06 Unlukacar bana kilosunu da söylemedi doktor haftasıyla uyumlu dedi sadece nst de sancım çıkıyo inşaallah biraz daha vaktim olur doğması için 🤗
Unlukacar Mell123 evet canım ama ben çok dengeli beslendim birde bebeğe kaşar peynir yaş kuruyemiş falan direk bebeği besliyor