Wonderful_mom Kimler 22 hfatalik hamile anneler Buraya toplanin neler yaşıyorsunuz bebeginizin cinsiyeti ne ve kacinci hamileliginiz
Pinarr35 Wonderful_mom 22+5 oldukk ikizlerime hamileyim bir kizim bir oglum olacak nasipsee iyi gidiyordu hersey ama agirlasmaya basladim zorlanmaya basladimm allahm kolaylik versin hepimize 🤗
arzm28 Wonderful_mom sirt bel ve bacak ağrılarım cok oluyor benmde onun haricinde iyi gidiyor gbi yarn kontrlm var o zaman gorcem oglusu 💙🐣
Ggalparslan Pinarr35 bende sizin gibi ikizlere hamileyim ve 22+5 olduk bugün artık inanılmaz Zorlandığımı hissediyorum karnım sanki taş gibi hareketlerimi kısıtlıyor 3-4 gündür bu şekildeydim ağırlaştığımı hissediyorum 😞
Pinarr35 Wonderful_mom cokk zor bide ikiz daha zorr biri altta biri migdemde surekli vc deym ahh ahh sirt agrilarim berbat bacak agrilarm berbat onlar icin hersey deger ama 🤗
Duygu388 23haftalık hamileyim ağırlaştım rahat yatamıyorum geceleri gözüm faltaşı gibi açılıyor yemek yedikden sonra şişiyorum az yediğim halde
Nursema99 22+0 bende sadece bacaklarm uyuşuyor o sıkıntım var onn harici bişeyim yok şimdilik 🥰 inşallah olmaz
Pinarr35 Ggalparslan yaaa ayniyizz bende ayni bu iki gundur cok kotuyum ne egilebiliuorm ne bisi yapabiliyorumm allahm yardimcimiz olsn saglikla dogsunlar insallah
12319 21+3 olduk bizde karnım çıktı ama ben bebeğimin hareketlerini hala hissedemiyorum 😔ilk gebeliğim
Pinarr35 12319 belkide sen ayaktayken felan oynuyordur zaten 21 den sonra net sekilde.hissediliyor bekle bakalm 22 oldumu baslarsin hissetmeye tatli ye soluna yat bak nasil kipir kipir oluyorlar🤗
Rabiaaa46 12319 hiç canını sıkma hissediceksin yakında bende öyle kafama takıyordum sadece biraz zaman ☺️