Eveeet kızlar bilen bilir her doğum postuna bende doguramiyorum die yazıyordum hiç doguramiycam saniyordum 😂 bir aydır benim kasılmalar ve sancılarım vardi 2 hafta önce doktorum 2 cm açılma var doğum yakındır demişti ☺️ her sancı geldiğinde heyecanlanıyordum ama sonra gidiyordu neyse dün yine sancılar kasılma baskı vardı gece uykum kaçtı ve bir anda ard arda artan sancilar ardında suyum geldi gece 3 hemen eşimi uyandirdim kayınvalidem de uyandı sıcak duş aldım (mutlaka yapın sancı için çok yararlı) hastaneye geldik saat 4 nst covid testi derken odaya ciktik sancılar şiddetlendi ve doğru doğuma saat 06:45 Aysima’m benim ay yüzlü güzel kızımi kucağıma verdiler (tarifi olmayan müthiş bir duygu )sevinç mutluluk göz yaşı Rabbim dileyen herkese versin insaAllah burada bebek isteyen anneleri de Dua’larımda unutmadım Rabbim isteyen hiç bir kadının kucağını boş bırakmasınn Amin…Biz nasipse yarın taburcuyuz Sevgiler Happy mom ailesi 🥰