Elifelbb minikmucizemmmmmm evet çok etkili ya benım suprız oldu hamılelık yoksa bende çatlatma iğnesi vurulacaktım
Deletedmom_85 Kızlar benim de 27 çıktı doktor 15 gün sonra gel tahlil ver tekrar dedi. Kendi kendine nasıl düşecek anlamadım gitti. İlaç yine aynı cıkarsa veririz dedi. Sizce 27 bile gebe kalmayı engeller mi??
Nazemm Krcaaa benim ki çok yüksekti 60 larda falan çıkıyordu dostinex kullanıyordum 20 gün falan gene yükseliyordu