llFatma Asyaveannesi36 Asyaveannesi36 llFatma poyrazinannesi3547 Esmavoles ElifPeker06 190544 Şükürler olsun bebegim doğdu kızlar ☺️☺️ şimdi bekliyoruz başını devamlı emzirmek için Allah herkese nasip etsin inşallah çok sağ olun. Hikayemi yazarım sonra🤗
Esrasena llFatma Tam yerinde bence hafta,ne güzel çok beklemiyceksin,ben kızımı 42+4 te doğurmuştum 😀 bekle Allah bekle,38-39 ideal bence.Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin 🤗🤗💖💖💖💖
alparslanin_annesi llFatma gözün aydın kuzum Allah analı babalı büyütsün 🥰 bizde kavuşuruz inşallah biran önce zamanı gelirde 😍
Esrasena llFatma Yaa gözün aydın,yine kısa süre bekledin şükür 🤗 Ben 2 gün hastanede yattım suyu bitmiş diye yatırdılar kendi sancım bailadı ama sabhtan geceye kadr çok zordu.İnşallah bunda senin gibi zamanında suyum gelir giderim 😍
poyrazinannesi3547 llFatma Çok şükür Rabbime Allahım analı babalı büyütsün inşallah 😍bizde 39+2 haftalık olduk 7 ocak sezaryen olcaz,inşallah
llFatma Esrasena poyrazinannesi3547 Allah razı olsun inşallah doğumunuz kolay olur. Allah yardımcınız olsun