İkili testim yüksek riskli çıktı.dün öğrendim ve dünden beri çok kötüyüm.aklımdan çıkmıyor ve hep ağlamak geliyor içimden.çok istemiştik bebeğimiz olsun diye.şükür Allah verdi,çok mutlu olduk.ama şimdi mahfoldum.harmony diye bir test önerdi doktorum %99 kesin sonuç diye.yaptırıcaz ama ya kötü çıkarsa sonuç😱Yaşayan,bilen,fikri olan var mı bu konuda?içimi rahatlatmaya,biraz olsun umutlanmaya ihtiyacım var...