Merhaba inşallah güzel haberler alırsınız. Hiç stres yapmayın çok kısa süren bir işlem zaten bebeklerinizin rahme konma görüntüsüne şahit oluosunuz. Yarım saat 45 dakika hiç kalkmadım ben sonra idrar için kalktım ilaçlarımı yaptılar biraz daha istirahat edip cıktık hastaneden. Yormayın kendinizi hiç eşiniz yada anneniz ilgilensin herşeyle siz hiç düşünmeyin her mutlaka avokado havuç ve kabak çekirdeği yedim. İnternette araştırıp böle yaptım yoksa doktorum demedi. 12. Gün test istedi 272.5 çıktı şimdi keseyi görmek için bekliyoruz. Sakın stres yapıp moralinizi bozmayın herşey güzel olucak sadece buna inanın 😊