Kızlar sonunda doğurdum son dkya kadar normal diye diretmiştimama kızım makat gelişi idi 34den beri ve dönmeye çalışmış ama yanlış dönmüş sırtı rahmi kapatmış sancı ile hastaneye gidip 3 cm ile sezeryan alındım spinal anestezi oldum fakat hiçbirşey hatırlamıyorum ya sakinleştirici vurdular ya da bayıldım göğzmü açtım da odaya iniyorduk bebeğimi göstermişler ama bakmamışım hatırlamıyorum ilk ten tene temas odada yapmış olduk ama önemli olan kızımın iyi olmasıydı dönmeye çalışırken bacakları içerde yamuk kalmış o şekilde çıkmış bacakları biraz çarpık çocuk doktorumuz zamanla düzelir dedi inşallah ben sezeryanda girerken çok tedirgindim doktorum bunu fark etmişti beni sakinleştirmeye çalıştı hep anestezi olurken filan çok destek oldu saolsun elimi tuttu konuştu sırtımız sıvazladı yapmam gereken hareketi dahi anestezi uzmanı geldiğinde o yaptırdı bu arada özelde takipi idim benim hikayem böyleydi şu anda kızım yanımda melek gibi uyuyor şükürler olsun dikişlerimden dolayı 3. Gün yazıyorum çok zorlandım ağrıdan sızıdan ilk gün daha toparlanmam zaman alacak bekledi bekledi 31 12 21 de sabah 5de hastaneye giriş yaptık 6 26da kızım doğmuş yani yılın son bebeği oldu 😍