_ipekkkkk Huzur_2 Benim hamile kaldığımdan beri var gözlük kullanıyorum normalde kullandığım halde var 🙄✨
Huzur_2 Ilayda1 tansiyon ölçmedim ama tansiyona da genelde kararma olur bende bulanık ve titreyen cisim oluyor