Esrglr Nurr hiç bişey kullanamazsın malesef su içip yürüyüş yapman gerekiyo. Benim 20 gün sonra gitti ödemler.
Nurr Esrglr ameliyat yerime dokununca sislik geliyor elime sordum oda ödemmis 🙈bol su iciyorum hamileliktennaliskanlik oldu :)
Esrglr Nurr ben hamileliğimde o kadar ödem olmadım. Hastanrye giderken giydiğim kıyafetimi çıkarken giyememiştim. O kadar ödem oldu yani. Hep öyle kalıcam sandım. 20 gün sonra geçti. ☺