Elifoz28 Kızlar 7 haftalık hamileyim bir önceki bebeğimi 9 haftalıkken kaybetmiştim kalbi durmuştu yarın doktor randevum var dua eder misiniz çok ihtiyacım var
MerveeD Elifoz28 Allahım sag salım kucagına almayı nasip etsın canım Rabbım bıdaha yaşatmasın kötü şeyleri inşallah iyidir bebişinn
Tubican Elifoz28 rabbim sağsalim kucağımıza versin miniklerimizi bende yarın gideceğim dua edelim birbirinize her ağızda bir dua vardır canım 🤲
seker55 Elifoz28 canım dua ettim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende sen gibi aynı 8.haftada kaybettim ve hala bebeğim yok işallah bana da nasip olur sen gibi 🙏🙏🌸🌺
01rebirth Elifoz28 çok geçmiş olsun canım, inşallah yarın çok güzel bir şekilde ayrılırsın doktor odasından rabbim sağ salim kucagınıza almayı nasio etsin inşallah🤲🏻
Elifoz28 MerveeD çok teşekkür ederim insallah iyidir Allahım isteyen herkese nasip etsin sağlıklı şekilde kucaklarına alsın
Elifoz28 Tubican aynen öyle canım bende sana dua edeceğim insallah iyidir Allah bize evlatlarımızı bağışlasın insallah
Elifoz28 seker55 amin canım insallah Rabbim sanada bir evlat nasip eder dualarım seninle çok teşekkür ederim ❤️
Oznurkk Elifoz28 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻 Kendinizi strese sokmayın bir kere oldu diye hep olacak diye bir şey yok iyi düşünün iyi olsun 🥰
Tubican Elifoz28 ben gittim canım sabah alttan baktı minik atışı vardı yavaş gördüm haftaya daha net olur dedi ultrasondan bakarız dedi
Boniboncuk Elifoz28 aynı durumdayım canım ya Bende ilkini kalp durması sonucu aynı haftada kaybettim simdi 7 haftalık bu hafta tekrar gidecegim korkuyorum İnşallah ikimiz için de iyi olur Bende pıhtılaşma çıktı iğne yapıyorum sımdı
Aysu123cicek Elifoz28 selamin Aleykum canim kotu dusunme her sey iyi olyr insaalah dua ederiz canim ne demek sende bana dua et ne olur bebeyim 3 gundur hareket etmiyor cok korkuyorim yatin doktor randevum var insalalh bir sey yokdur
Tubican Aysu123cicek canım keşke bugün den gitsen çünkü hareketi önemli demişti dr çikolata ve maden suyu içtiğinde de mi aynı