susu8 Merhabalar, bi tane oğlum var tüp bebek tedavisiyle hamile kalmıştım. Yeniden 30 aralıkta 2 tane dondurulmuş embriyo transferimiz yapıldı gören okuyan herkesten dua istiyorum 🤲🏼 Var mı aranızda şuan transferi olup da test tarihini bekleyen 🤗
anonim34 susu8 Rabbim inşallah kucağındaki evladına kardeş sana da ikinci anneliği tattırsın 🥰🥰 bende 28 aralık da transfer oldum cuma günü teste gideceğim 🥲 çok heyecanlıyım bugün beşinci gündü hiç belirtim yok, sizin ilk denenede nasıl olmuştu hatırlıyor musunuz ?
belmayamac susu8 Benim de 21 Aralıkta transferim oldu, normalde 3 Ocak test günüm ama ben dayanamayıp 29unda ve 31inde yaptırdım pozitif çıktı çok şükür 🥰 Yarın tekrar test vericem. İnşallah hakkınızda hayırlısı olur güzel haberler alırsınız ❤️
susu8 anonim34 çok teşekkür ederim güzel duanız için 🤲🏼 ilk transferden sonra bel ve kasık ağrılarım vardı 10. Günde kan testinde çıkmıştı 🥰 bunda da var ağrılarım ama ilaçların yan etkisinden olabiliyormuş birde malesef hem grip oldum hem ishal hiçbir şey de kullanamıyorum inşallah çabuk atlatırız bu süreci. Herkeste belirti olmuyo hiç canınızı sıkmayın transfer gününden önce bile kasık ağrılarım vardı ilaçların etkisi gerçekten. Rabbim güzel haberlerinizi vermeyi nasip etsin sağ salim de kavuşun inşallah ❤️
anonim34 susu8 amin inşallah hepimizin kucağını doldursun Rabbim🤲🏻💖 hadi ya kötü denk gelmiş bitkisel çay ve ilaçta kullanamıyorsunuz bol bol yatın bebişinize bakan varsa
Goncagl15 Allahım emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallah rabbim nasip etsin kucağınızı doldursun 🤲🏻 Bende 6+2 haftalığım yarın kontrolüm var inşallah kalbini duyabilirim bana da dua edin 🤲🏻
susu8 Goncagl15 Her şey istediğiniz gibi olsun çok rahat bir hamilelik geçirirsin inşallah 🤲🏼 Kalp atışlarını gümbür gümbür duyacaksınız Allahın izniyle 🤗
susu8 belmayamac ne kadar güzel bir haber 🥰 inşallah hepimiz güzel sonuçlar alalım 🤲🏼 Ben de 10unda test yaptırmayı düşünüyorum 😅14ünü bekleyemicem 😬
anonim34 belmayamac canım hayırlı olsun senide başlıklarda gördüm çok sevindim tarihlerimiz yakın ya umut oluyor böyle pozitifler , benimde 4 yıl oldu bekliyoruz 😢 senin embriyo kaliten neydi ? Bende bahçecide sabri hocaya gidiyorum
belmayamac anonim34 Ben remzi hocaya gittim fulyaya. Benim embriyo 5.gün 4bb kalitesindeymiş 1 tane transfer edildi
Goncagl15 anneyimmm42 9.cu günü öğrendim sonucumu 126 çıkmıştı değerm sonra arttı tabi ortalama 10 güne de keseyi felan gördüm şükür bugun de kalp atışlarını duydum rabbim size de nasip etsin inşallah
Goncagl15 bsraguruler gördüm canım şükür ben kalp atışınıda duydum bugun hayırlısıyla cok şükür 🤲🏻 Biraz kanamam oldu cok korktum dualarınıza talibim 🤲🏻😍 Rabbim sana da nasip etsin inşallaj kese ve kalp atışı görmeyi sağ salim kucağınıza almayı
anonim34 belmayamac çok güzel canım çok sevindim senin adına Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🥰 insan 3 yıl sonra pozitif görünce çok mutlu oluyordur demi☺️ Benimde 4aa dı ama öyle ciddi anlamda kasık ağrım vs yok bugün 6.gün hani ara ara oluyor ama ayırt edemiyorum ondanmıdır diye
belmayamac anonim34 Amin canım çok sağol rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah benimki de sağlıkla ilerler 🥰 Benim normal adet günüm yaklaştıkça kasık ve bel ağrım başladı bugün 13.gün ve hala ağrıyor. Öyle dayanılmayacak bi ağrı değil sızlama şeklinde
bsraguruler Goncagl15 Amiin teşekkür ederim 😊 bol bol su içip dinlenin Allah in izniyle hiç bı sıkıntı olmaz 💙