Merhaba arkadaşlar ben 36+6 günlük hamileyim, bu hafta muayene olcam acaba erkek doktora mı gitsem diye tedirginim, yani erkek doktorlarda erkekler mi alttan muayene ediyorlar yoksa yanlarında ki hemşire veya ebeler mi çatı muayenesi yapıyor hiç bilgisi olan var mı lütfen, ve acısı var mı bazıları çok çok abartıyorlar ister istemez korkuyorum.