damlaakman kizlar merhaba 8. hsftada basladi mide bulantilarim. tamda 8 . haftada gitmistim ilk kontrole. doktora soyledim hani bi ilac verebilir misiniz bulantilar.icin diye. kusma olmadikca vermiyorum falan dedi. zaten sacma bi doktordu hic memnun kalmadim orasi ayri. eczaneden falan alamiyomuyuz sizin kullandiklariniz varmi bulanti icin . illa doktor recetesi mi gerekiyo
1mercimek_annesi damlaakman bende de çok bulantı kusma oluyor ebeye ve doktora sordum aile hekimine de sordum hatta serum bağlanacak duruma gelmedikçe ilaç önermiyoruz dediler
nazlisucan damlaakman benim doktorum ben istemeden verdi kusman olursa kullan dedi yoksa kullanma dedi. Ben ilacı aldım ve hiç kusmam olmadı hamileliğim boyunca. Sizinki kötüymüş gerçekten
selmabttl3 damlaakman sağlık ocağına gittim ordaki doktorum verdi benimde kusmam yoktu ama verir yinede
damlaakman Klcaysgl ertesi gun rahat mi ettiriyor canim mide bulantisi tiksinme olmuyo mu , benim oyle suanda midem kotu devamli istahsizlikta var acikinca mecbur yiyorum ama hergun ne yicem ben diye dusunuyorum
Zeynepvedat Benimki 6. Haftada başladı kusmaya başladım canm 3-4 gün hiç bişey yiyip içemedim en sonunda acile gittim susuz kaldığım için yatırdılar hastanede 4 gün yattım sonrasında bi ilaç verdi doktor ama bi kaç gün iyi geldi şimdi yine başladı
senaozkaymak Prilam Dr kullanıyorum ben geceden aç karnına iki adet, burda da çoğu kişide okudum. Muhtemelen reçetesiz alırsınız eczaneden.. Ama yinede doktorunuzu değiştirirseniz, ona sorsanız garanti olur 🥰
Klcaysgl damlaakman ilaçtan kaynakli bişey değil tiksinme kokuya karşi hassasiyet miğdeyi rahatlatiyo benim 15 hafta devam etti kullandim kendi kendine geçti sonra şuan 18 oldum inş sende en kisa zamanda sağlina kavuşursun cnm
selmabttl3 damlaakman bulantı kusmayı biraz azaltıyo sanki tık diye kesilmiyo ama azalıyo en azından bişeyler yiyebiliyorum