Canım ben 18. Haftadayım hala ağrıyor geçmiyor doktora sordum normal dedi hamilelik migreni olabiliyor dedi parol ya da minoset önerdi. Onlar beni kesmiyor zaten diye boşuna içmek istemiyorum. Dayanamicak hale gelirsem belki bi tane içiyorum. Bide sağlık ocağındaki hemşire maden suyu önerdi her gün bi tane içiyorum dene istersen biraz fayda ediyor