Valla kızlar bende çok araştırdım kayseri şehir hastanesini ama çok memnun olanlar yok bnm çevremde sancıyı tek başınıza çekiyorsunuz eşiniz yok almıyolar ebe doğum yaptırıyo bn çalışan bir bayanım yetişmiyor ama birikim yapcam özeldr olucam eşimle bu konuda tartışdım annemin ve eşimin yanımda olmasını istyorm tek başıma kafayı yerim ben birde ilk çocuğum