Fatmnrzddd canım ben ilk doğumumu devlet hastanesinde yaptım ikinci doğumumu ise özel de yaptım devlet hastanesi sevk etti yer olmadığı için bu üçüncü hamileliğim ve yine devlet hastanesinde doğum yapicam çünkü devlet hastanesi aynı özel hastane gibi bence gem doktorlar ve hemşireler daha bilgili