nevarneyokk Doğum yapalı 9 gün oldu ben takmaya başladım bu akşam korseyi . Evet çok konforlu diyemem ama işe yaracağı belli gerçekten .. Peki bunu günde kaç saat takmam lazım hanımlar bilen var mı ?
Azizinannesi2 nevarneyokk Onu bilmiyorum ama ben sürekli takmıştım hiç çıkarmadım haftada bir kere çıkardım yıkadım geri taktım 😂😂
Bebiscann nevarneyokk valla ben çıkarıp saldım göbeği yaa rahat edemiyom robot gibi oldum offf giymek istiyom giyemiyom☹️☹️
nevarneyokk Azizinannesi2 Of otururken hiç rahat edemiyom ama takcam . yatarken çıkarsam olar mı iç organlarım imdat diye bağıracak
Bebiscann nevarneyokk zaten durmuyom ki hiç 3 çocuğa yetişmeye çalışıyorum, yazın spora yazılacam inşallah yeterki bu göbek gitsin😁
Azizinannesi2 nevarneyokk Tabi çıkar canım benim çıkarmama sebebim gece çok rahatsız etmiyordu ama seninki rahatsız eder bence