Clementinee doğru diyorsunuz kilolu bebek normal değil hiç imrenmeyin.Benim 30. Haftada tam 2 kilo 100 gr.Çıktı belki inanamazsınız.Ama gebelik şekerim var ve hızlı kilo aldığı için endişeliyim.Birde taşımakta güçlük çekiyorum.Daha iki tane evde çocuğum var.O kadar zorlanıyorum ki 🥺iuan 32 deyim kesin 2 buçuk olmuştur.inşlh sağlıklı ilerliyoruzdur.Görseniz 9 aylık gibiyim ve dahaa çook var.Sağlıklı olsunda zayıf olsun.Bu insanlarda da böyledir.Her zaman zayıflık sağlıktır.