minikmucizem7_ Kızlar isimli hastane çıkışı yaptıracağım internette baya güzel şeyler görüyorum ama güvenemiyorum param boşa gitsin istemiyorum . Yaptırıp memnun kalan anneler önerilerinizi alayım 🥰🙏🏻
oguzweannesi minikmucizem7_ Instagram butikbebecik sayfasından yaptırdım çok memnun kaldım güvenilir yer çoğu arkadaşım da ordan aldı güvenebilirsiniz yani 🤗
Ozlem2206 minikmucizem7_ bende buraya sormuştum kubisinhobisi sayfası daha çoktu öneriler arasında bende ordan sipariş verdim fiyatları birçok yere göre daha uygun ve modeller çok güzeldi 😊
Gulumsee Derin babyy sayfasından yaptırdım ama henüz elime ulaşmadı🤔 yarın kargoya vereceklerini söylediler, beklemedeyim..
Fundish Gulumsee evet ben de derin babye yaptırdım .tek yaşadığım sıkıntı benim aldığım takım yastıksızmış bunu kargo gelince öğrendim halbuki yastığı sordu bende küçük bişi takı için olsun demiştim .yani alırken parçalarını iyi konuşmak lazım
annenur ilkbeybiannesi bu sayfayı takipteyim nasıl kaç günde elinize ulasti ücretler ortalama ne kadar
Nurr93 ilkbeybiannesi minikmucizem7_ bende hobidik sayfasına yaptırdım ama çok benzeri hediye geldiği için kullanmadan dolaptan satışa koydum isimsiz dantelli kadife bir set hem doğum hem hastanede çekim yapmak için isterseniz uygun fiyata satıyorum
H-s073 Kokos_anneler_sayfası diye bir yer var orası gayet güzel İnstagram da gelinimiz orda yaptırdı kumaşları hoş
ilkbeybiannesi minikmucizem7_ sağol canım 🌸 180 TL yaptırdım 18 TL kargo verdim ama zamlandı fiyatlar bilgin olsun☺️
minikmucizem7_ oguzweannesi ben şimdi baktım oraya ürünler güzel baskılar yıkayınca nasıl oluyor . Gelince yıkarım mesela aldığım gibi dururmu
oguzweannesi minikmucizem7_ yıkamada her hangi bir sorun yaşamadım baskıları falan olduğu gibi duruyor ürünleri kalitesi hoşuma gitti benim
minikmucizem7_ ilkbeybiannesi hastane çıkışlarının en kötüsü bile 70 80 TL iyisini arıyoruz değsin en azından verdiğimiz paraya 😊😏
PrensesFiona minikmucizem7_ butikbebecikten yaptırdım canım internet sitesinden. WhatsApp üzerinden sipariş verdim. Gayet güzel kaliteliler.80 tl ye yaptırdım 5 li takım.
minikmucizem7_ PrensesFiona gülerek giysin canım 🙏🏻🤲🏻🥰güzelmiş Baskılar yıkanınca kötü olmuyor değil mi
Portakalcicegi1 Esilaaaksesuar isimli instagram hesabina yaptirdim 3lu set ve battaniyesiyle 230 tl ödedim tavsiye ederim ben memnun kaldim