hamileliğin başından beri bulantım geçmedi geçeceğinide pek sanmıyorum artık 23 haftalık oldum hala devam zofer kullanıyorm sabah aç karnına içip 1 saat yatıyorm ayrıca prilamda kullanıyorm çalışan bir hamileyim zor geçiyor çünkü ama ara ara pipetli bardak al öle iç canm bnde su içemiyordum ama pipetle birer yudum içiyorum su çok önemli çünkü