Mahber Baş ve boğaz ağrım var, burnum akıyor. Ne yapsam da biraz toparlansam kızlar. 27 haftalık gebeyim, ağrı kesici de alamıyorum
ozumveannesi Mahber ballı limonlu zencefil çayı yapabilirsin sabah akşam 1 bardak çok iyi geliyor. Bende grip oldum ilaç kullansam bu kadar çabuk geçmezdi bide bol portakal mandalina tüket
ozumveannesi Mahber boğaz ağrın için elma çayı,elmayı kabuğuyla minik minik doğra 1 bardak suyla kaynat iyi geliyor
Mariaisa Mahber canım tarçın çayı yap kendine ballı . Çubuk tarçını ⅘ dk kaynat içine bi tatlı kaşığı bal ekle iç boğazına çok iyi gelecek
ozumveannesi Mahber evet taze, ben bir bardak suya minik minik 4 5 parça kesip atıyorum kabuğunu soyup, yarım saat felan dinlendir iç canım inan çok faydasını göreceksin
Mahber ozumveannesi canım teşekkür ederim bana çok iyi geldi verdiğin tarif. Yalnız günde kaç fincan içmeliyim sence. Zencefil var diye tedirginliğimden soruyorum. Bi gündüz bi akşam içsem sıkıntı olur mu acaba