Kese varken Yerleşme kanaması yaşayan varmı ? Ve agri oluyormu?
firuze99 uçuk toz pembe bir lekem olmuştu tek seferlik ağrı yoktu
Bende kahverengi az bi lekelenme olmustu ağrı olmamisti