10 gün olacak acilden serum yedim 2 kez geçmedi nane limon ,sütbal ,bal limon ılık su ,hicbisey ise yaramadı 3 gündür antibiyotik kullanmak zorunda kaldım yine fayda etmiyor napmaliyim lütfen bildiğiniz yöntemleri yazarmwnz bisey vesile şifa olur doğuma da az kaldı geçmezse doğum yapamam sanırım, bademciklerim sis ve balgam çok oyuzden öksürük geceleri bile uyutmuyor özellikle sol bademcik 🤢