Peri07 epidural sezeryan oldum ben canım normal değil ama yine olsa yine epidural olurum heralde. Evet uyuşma oluyor ama sen ağrın oldukça 1 saat içinde sadece 2 defa basıyorsun tuşa ve ona göre veriyor ilacı makina . Felçli gibi de olmuyor bence herkesin bünyesi farklı . Ameliyat sonrası yürümeye başladığımda sadece sol bacağım da sağ bacağıma göre biraz daha refleksi azdı. O da yürüdükçe açıldı . Doğum sonrası da ilaca bastıkça anestesi sonuçta uyuşturuyor . Ama acı olarak bence hissetmiyorsun :) ben epidurali çıkardıktan sonra asıl o zaman başladım çok acı çekmeye o zamana kadar acı çekmemişim dedim 🙈😃 o acı da sezeryanın kesiğin acısı tabi :)