mercimegin_annesiii Bişey sormak istiyorum başına gelen varsa paylaşabilirmi 2 aylık hamileyim. Hamileliğin başından beri karın ağrılarım devam ediyor adet sancıları gibi böyle başına gelen var mı normal mi acaba
MerveeD mercimegin_annesiii benım malesef 20+3 haftalıgız 15. Haftaya kadar karın agrısı cektım hele ilk 2 ay resmen gece adet oldum sanıp lavobaya kostugum zamanlar oldu bejım fazlasıyla agrım oldugu ıcın doktorum progestan verdı farklı bır doktora gttım oda aynı seyı soyledı devam et dedı ve 16. Haftamda progestanı bıraktırdı hala eğilin e yere fılan karın agrım oluyor ama eskisi kadar degıl cok sukur yanı normal ilk aylarda oyle sancılar canım
serpilctn mercimegin_annesiii canım 19 haftalık hamileyim inan hamileligimi öğrendiğim günden beri karın ağrım var her gün hiç te geçmedi şuan bile var 😃doktoruma sordum normal rahim genişliyor dedi yani sorun değil o dert etme 😊
elifbzdmr28 mercimegin_annesiii Bnde iki aylık hamileyim canım bende de var bel ağrısı karın ağrısı çok ayakta kaldığımda hele hiç dayanamıyorum her gece eşime masaj yaptırıyorum da geçince kolay uyuyorum yoksa ağrıdan uyuyamıyorum
mercimegin_annesiii Wonderful_mom tam olarak gaz gibi değil aslında karnımın az altında adet sancısı gibi ilk hamile olduğumu öğrendiğimde doktor belirti demişti gebelik için ama her gün çekiyorum bunu geçmedi devam ediyo sancılarım
mercimegin_annesiii MerveeD yaaa uzun süreli o zaman bende bu gittiğimde söyleyeceğim aynı ha bu oldum ha olucam gibi sürekli öyle olunca masaj yapıyorum ağlıycak duruma geliyorum gerçekten
MerveeD mercimegin_annesiii çok normal ben hatta adetim gecıkmıstı 8 gun resmen adet sancısı gbı oldugu ıcın adetim gecikti sanıp test bıle yapmamıştım arkadasımın zoru ıle yapmıstım ve 5 bucuk haftalık hamile cıkmıstım resmen adet sancısı anlıyorum halinizden ama gecıcek sabredın dikkat edın bol bol dinlenin ve ayagınızı hep sıcak tutun
mercimegin_annesiii serpilctn inş hepimizin ağrısı sızısı kalmasın 🤲🏻 Sorun yoksa iyi ben kendi kendime kuruyordum bişey mi var diye hatta eşim Naz yapıyorsun diyordu ☺️
zeynepildir Benimde çok ağrıyordu adet sancısı gibi yeni geçmeye başladı doktor bebek rahimde kendine yer açıyor rahim genişliyor ondandır demişti
mercimegin_annesiii zeynepildir sanırım herkese aynı şey söylenmiş ben sebebini bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu ☺️
aysenurozk Ben 30 haftalık hamileyim bende bile oluyor adet ağrısı gibi , doktorum bebek büyüdüğü için demişti
Hatice-sezer0 mercimegin_annesiii Canım benimde öyleydi 18+2 enfeksiyon var ondan olabilir dedi doktorum . Doktoruna soyle bence bi tedavi uygular . Bi yerde okumuştum kız annelerin beli , erkek annelerin karnı ağrır diye . Seni ümitlendirmek istemem ama öyle okumuştum . Bizim bebiş oglan 🤭🤭
mercimegin_annesiii Hatice-sezer0 bu yorumu ekran alıp seni bulucam canım cinsiyeti öğrenir öğrenmez ilk sana diycem o zaman ☺️
Hatice-sezer0 mercimegin_annesiii çok sevinirim canım yiaaa 🤭sebesiz yere bi mutlu oldum inşallah rabbim gönlüne göre versin 🤲🥰
Elifelbb mercimegin_annesiii bende suan 15 haftalığım ve karnım yatarken özellıkle çok agrıyor ama bebegın büyümesine bağlı dıye çok stres yapmıyorum