Ben de 2.kizima hamileyim 1 ay kaldi doğuma. Kızımla aralarında 32 ay olacak. Benim şöyle bir şansım var,eşim yanımızda olmadığı için ben annemle birlikte kalıyorum. Yani yemek,temizlik gibi işlerim olmayacak. Tek düşündüğüm büyük kızımın psikolojisi. Umarim kardesi gelince benden uzaklaşmaz,zaten babasiyla çok baglanamadi benden de uzaklasir diye korkuyorum.