Sevdaa1 Arkadaslar bugun iğneyi kullandım ama yarısı içine girdi yarısı dışına tekrar vursam mı acaba endişelenıyorum
2melekannesi_ Sevdaa1 tekrar vurmayın gerek yok ama bidahakine iğneyi yapınca hemen çekmeyin biraz bekleyin iyice aksın hepsi
Sevdaa1 2melekannesi_ Çekmedim aslında tıkandı sanki bende cıkarmak zorunda kaldım yarısı dısarı boşaldı
2melekannesi_ Sevdaa1 yok siz bakın iğnenin içinde sıvı kaldıysa çıkarmayın bir anda basın tıkanmaz akar hepsi