Selam kızlarr hamileliğimi öğrendiğim ilk andan itibaren sorunsuz ağrısız rahat bir hamilelik geçirdim çok şükür 🙏 vee sonunda oğluşuma kavusucam.Şuan 39+0 haftalığız yarın sezaryen ile yavrumu kucağıma alıcam hayirlisiyla insallah kafamda deli sorular tabi genel anestezimi olsam spinal mi suan onu dusunup duruyorum sebebide sanırım genel anestezi alınca sadece bayılıyorsun narkoz veriyolar uyandığında uyuşukluk olmadığı için ağrı sızı içinde uyanıyosun ama spinalde uyuşuk olduğun için 5 6 saatte ağrı hafifledikten sonra hissetmeye başlıyorsun diye okudum ama spinaldede ameliyatta uyanık olursam korkarım panik yaparım diye düşünüyorum açıkçası iki türlüde korkuyorum anlıyacağınız ☺️ sezaryen doğum yapanlar tecrübeli olanlar bana bi akıl verirse çok iyi olur kaç gündür bunu düşünüp duruyorum lütfen 🙏 bol bol dua edin bana kızlar toparlandigimda doğum hikâyemide yazarım inşallah rabbim herkeze sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤🙏