iki_melek_annesi yaa birakk birakk okula başladık 1.ci sınıf yeminle 1,5 ay hasta gezdi. Bide alerjik geniz eti var. Allah’ım o bitiyor. Küçüğü başlıyor. Çocukların bağışıklık yarı zayıf kalabalık gorduklerimi vardı. Covid bizi mahfetti zaten şimdide salgın varmış domuz gribi okullar dökülüyor. Bide covid Üstune normal salgınlar korkuyorum artık ya Allah korusun benimde karnım burnumda valla şuan kapansa okullar sevinirim. Ben geçen gün nutrigen üzüm ekstra sipariş verdim. İçinde bir sürü vitamin var. Hemde iştah açıyor. Ondan vericem