annesi19 Google amcaya sorsam zararlı der , doktorda aynı, burdan sorayım acılı olmayan cips yemenin bebege zararı dokunur mu??
Deletedmom623737 annesi19 32 haftadayım bu zamana kadar canım iki iç kere çekmiştir yedim ben bir şey olcagını sanmıyorum her gün yiyen arkadaslarım vardı mesela o kadarı fazla bi kaç kereden bir şey olmaz bence
dilarakocc annesi19 ay bişey diyimmi ben çok yiyorum ya 28 haftalık ama yemekten sonra çayla beraber falan yiyom benimki aşırıya kaçıyo gibi ama hiç durduramıyorum🤦🏻♀️
Ysgl26 Oturup bi paket yemeyin ama Bikaç tane yiyin ya bişey olmaz o kadarcıktan. Benim doktorum bi bardak kolaya bile bişey demiyo iki üç günde bir. Gebelik şekeriniz yoksa abartmadan herşeyin tadına bakabilirsiniz.
morsumbul dilarakocc kaç kilo aldınız çok merak ediyorum ☺️ zarar harici kilodan korkuyorum ama su içsem kilo alıyorum ☺️
hunilimom annesi19 bu zamanda zaten yedigimiz içtiğimiz herseyde ufak da olsa bi zarar var yanı bi cipsten bisey olucagini sanmıyorum sadece kilo yapar 😂
ikizleribeklerken annesi19 nefsinizi körliycek kadar yiyin abartmadan çünkü gerçekten insan tadını bildiği için canı çekebiliyor
Ftynur annesi19 yediklerime dikkat ediyorum fakat abur cubur tarzı da yiyorum arada 1 bardak kola içtiğim de oluyor cips te yiyorum bi sorun yok şuan
Zeytininannesi01 annesi19 tabiki paketli gıdalar zararlı aslında ama ben dayanamıyordum canım istediğinde oturup koca paket yiyordum özelliklede ⅘ ay arası çok tükettim Şimdide yiyorum ama nadir, şükür bir sorun olmadı şeker veya başka bir problemimde yoktu şuanda 27+4 günlüğüz
Parla annesi19 soluduğumuz havada bile egzoz, hava kirliliği vs. oksijen seviyesi yok denecek kadar azken cipsi sorgulayamıyorum:) ilk gebelikte de tükettim bunda da. abartmadan yiyilebilir bence sonuçta sütüydü etiydi zaten yeniyor yararlı olan şeylerde. Vicdan azabına gerek yok☺️
Simsim60 Ben çok severim ama dikkat etmeye çalışoyorum.haftada bir oğlum istiyor onun paketten 6-7 tane yiyorum.2 kere de paket olarak aldım çok canım istemişti😊12 haftalığım
Cansu4401 annesi19 valla canım ben doğum yapana kadar yedim bı zararını görmedim değerlerinde gayet iyiydi ama herkesin yapısı farklı tabi
Bebetonunannesii Kızlar paketli tüm gıdalardan olabildiğince uzak durun bn genelde eve almıyorum evde bulundurmuyorum ki yemeyim. Ama canımda çok isterse bi paket bitirmek yerine bi kaç tane yiyorum .
Ossleemmmm 3 bucuk aylik bebegim var. Hamileligimdede cok tukettim. Hatta aksam yemegi.olarak cips yogurt yemisligim cok vardir. Illaki saglikli demiyorum normal zamanda bile yendiginde zararli bisey zaten. Yedigimdede hamileligimdede bi zararini gormedim
2tospikannesii Ossleemmmm şuan öyleyim karnım aç oğlum uyusun da cips yogurt yiyim diye bekliyorum 🤣🤣
1Cicekanne 14+5 teyiz. Hiç bişey yiyemiyorum. Yemek yemeği baur cuburu özledim. Tatlarını bile unuttum. Lütfen geçecek diyin çok zor gerçekten 😧 şunu yedim bunu yedim diyenlere özeniyorum vallahi. Ne zaman geçer bu durum 😖
gul06_ 1Cicekanne inanirmisin 3 ay hic birsey yiyemedim dometes ekmek,peynir ekmek hep boyle karnimi doyurdum. Suan 24 haftaligim herseyi yiyorum dahada fazla yemek istiyrm karnim doymuyor 5 dk sonra yine acikiyrm 😞😭 gecer yani insallah seninkide 😍