Tuqbars İlk gebeliğimdi 3 gün önce belden iğne ile sezeryan doğum yaptım bugün banyo yapmak için girdiğimde belimde bi acı hissettim ve bant yapıştırılıydı iğnenin bantı mıdır acaba bilgili tecrübeli anneler yardımvı olursanız çok sevinirim ❤️🙏🏻
GldnUysll Tuqbars aynen ignenin bandi cikarin durmasnin bi anlami yok direk cekmeyin ilik suyla islansin biraz ondan snra cikarin