Adet tarihime 10 gün var göğüslerim o kadar şişti ki dokunamıyorum bile, ayrıca sol kasigimda ve belimde ara ara kramplar oluyor ama gel gör ki 5 gün önce verdiğim kan testinde betahcg negatif çikti. Acaba bu sürecte döllenme olmus olabilir mi? Yoksa adete daha bu kadar varken bunlari yaşamam normal mi?